Administratorem Danych Osobowych jest:
Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
Ul. Generała Grota-Roweckiego 6
63-900 Rawicz
Szanując prawo do prywatności osób, które powierzyły nam swoje dane osobowe, w tym osób współpracujących z nami, naszych kontrahentów oraz ich pracowników, pragniemy poinformować, że pozyskane dane przetwarzamy zgodnie z europejskimi i krajowymi przepisami prawa, tj. szczególnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Dokładamy wszelkiej staranności, by ich przetwarzanie odbywało się w warunkach gwarantujących ich bezpieczeństwo.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. z siedzibą w Rawiczu, ul. Gen. Grota Roweckiego 6.
ADMINISTRATOR
Administratorem Danych Osobowych wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym skontaktować się można:
- listownie na adres:
Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz,
- na adres e-mail:
iod@szpitalrawicz.pl
KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH
W ramach prowadzonej działalności leczniczej przetwarzamy dane osobowe osób fizycznych będących:
- pacjentami,
- osobą do kontaktu z placówką wyznaczoną przez Pacjenta,
- klientami Spółki,
- potencjalnymi klientami,
- dostawcami towarów i usług,
- wspólnikami,
- pracownikami, zleceniobiorcami, przedstawicielami, pełnomocnikami, prokurentami oraz osobami reprezentującymi klientów oraz dostawców towarów i usług (w tym również spółek prawa handlowego).
Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?
Dane osobowe przetwarzane przez Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. mogą być udostępnione:
- naszym pracownikom oraz współpracownikom, którzy w określonym, ograniczonym upoważnieniem zakresie mogą mieć dostęp do Państwa danych w związku z wykonywanymi obowiązkami służbowymi;
- innym podmiotom lub organom -w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa.
- podmiotom, którym Spółka powierzyła przetwarzanie danych osobowych, w tym: naszym dostawcom usług technicznych i organizacyjnych, w szczególności: podmiotom świadczącym usługi IT, dostawcom systemów informatycznych, dostawcom usług związanych z benefitami pracowniczymi, firmom spedycyjnym i transportowym oraz podmiotowi świadczącemu usługi windykacyjne oraz ochroniarskie,
Przekazywanie danych do państw trzecich
Dane osobowe przetwarzane przez Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: „EOG”).
Czy podejmujemy wobec Państwa danych zautomatyzowane decyzje?
Wobec Państwa danych osobowych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), w tym Państwa dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
Jakie prawa przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem przez Szpital Państwa danych osobowych?
Prawo dostępu do danych – każdy jest uprawniony do uzyskania dostępu do swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopii. Ponadto, przysługuje Państwu prawo uzyskania informacji dotyczących w szczególności celu przetwarzania, kategorii przetwarzanych danych, informacji o odbiorcach, planowanym okresie przechowywania Państwa danych oraz
o przysługujących prawach.
Prawo do sprostowania danych – jeśli Państwa dane, które przetwarzamy są nieprawidłowe, przysługuje Państwu prawo żądania do niezwłocznego sprostowania tych danych. Ponadto, w przypadku gdy posiadane przez nas dane są niekompletne, przysługuje Państwu prawo żądania ich uzupełnienia.
Prawo do usunięcia danych – jeśli Państwa dane osobowe nie są już niezbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane bądź wniosą Państwo sprzeciw wobec ich przetwarzania, a jednocześnie nie zachodzą nasze nadrzędne, prawnie uzasadnione interesy, a także w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo żądania ich usunięcia w całości lub w ich części. Prawo to jednak nie dotyczy danych w zakresie, w jakim są niezbędne do dochodzenia, ustalenia lub obrony naszych roszczeń bądź wywiązania się przez nas z prawnego obowiązku ich przetwarzania lub przechowywania wynikającego z obowiązującego prawa.
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – jeżeli Państwa zdaniem mamy nieprawidłowe dane, bądź przetwarzamy je bezpodstawnie lub chcą Państwo, abyśmy je usunęli, bo będą potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, a także w okresie poprzedzającym wniesienie przez Państwa sprzeciwu wobec przetwarzania danych – przysługuje prawo żądania, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania innych, uzgodnionych działań. Pomimo skorzystania ze wskazanego powyżej prawa, możemy przetwarzać Państwa dane w przypadku ustalenia, dochodzenia lub obrony przysługujących nam roszczeń, bądź też zgodnie z przepisami prawa.
Prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, których zgoda dotyczyła – w każdej chwili mają Państwo prawo cofnąć udzieloną nam wcześniej zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zakresie w jakim zgoda była wymagana. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie otrzymanej zgody przed jej wycofaniem.
Prawo do wniesienia sprzeciwu– z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych, jeśli przetwarzamy je w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Po złożeniu sprzeciwu nie będziemy mogli przetwarzać danych osobowych opierając się na wyżej wymienionych podstawach przetwarzania, chyba że wykażemy istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, nadrzędnych wobec Państwa interesów, praw i wolności lub podstaw do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – jeśli uznają Państwo, że przetwarzamy Państwa dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W przypadku skorzystania ze wskazanych powyżej praw, prosimy o skierowanie wniosku na adres e-mail: iod@szpitalrawicz.pl lub listownie na adres: Szpital Powiatowy w Rawiczu
Sp. z o.o., ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz.
Jednocześnie informujemy, że wskazane powyżej prawa nie są bezwzględne i nie znajdą zastosowania w każdym przypadku przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
Informujemy ponadto, że przed realizacją ww. praw mamy obowiązek zweryfikować osobę występującą z żądaniem, jako podmiot, którego dotyczą dane osobowe objęte wnioskiem.
Jak dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych?
Szpital stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by Państwa dane osobowe były bezpieczne, a w tym zabezpiecza dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, ich utratą lub zniszczeniem. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwa danych osobowych w Szpitalu zostały wdrożone odpowiednie zabezpieczenia personalne, organizacyjne, techniczne (informatyczne) i fizyczne.
Zmiana treści Polityki Prywatności:
Jesteśmy uprawnieni do zmiany niniejszej Polityki Prywatności, zmiana zostanie podana do Państwa wiadomości poprzez zamieszczenie na naszej stronie internetowej www.szpitalrawicz.pl lub w sposób zwyczajowo przyjęty przez Szpital w kontaktach bezpośrednich jak również w kontaktach za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Pliki cookies:
W ramach aplikacji stosowane są pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies.
1. Aplikacja nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
2. Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są na komputerze użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron aplikacji eRejestracja. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Pliki cookies wykorzystywane są wyłącznie w celu utrzymania sesji użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła.
4. Użytkownicy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies lub informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na komputerze użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
5. Ograniczenia stosowania plików cookies uniemożliwiają korzystanie z aplikacji eRejestracja.
6. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji Pomoc w menu przeglądarki internetowej.